jueves, 28 de febrero de 2013

Definiciones y ejemplos



Franquia corner:
 dase cando un comerciante tradicional acepta destinar una parte do seu local dunha forma exclusiva a una determinada marca, baixo as seguintes normas: Na zoa destinada so deberá haber productos coa imaxe e a marca en cuestión e hay una maior independencia e menor existencia polo franquiciador.
Ejemplo:
Franquia master:
e o acordo polo que o franquicioador concede os dereitos exclusivos para abrir franquias nun derterminado territorio a unha persoa fisica ou juridical.
Ejemplo:
Licensing in(licenzatario) :
é un acordo contractual entre duas empresas (licensing ou licenzatario e lincensing ou licenzatario)de distintos países polo que o licenciador concede a outra  o licenzatario o dereito a utilización dunha patente, marca,copy deing,  en relación a un producto , promoción ou servizo, a cambio do pago dun royalty.
Ejemplo:
Sogo soshas : Un tipo de general de la empresa en Japón. A sogo shosha compra de material de grandes empresas y la distribuye a las empresas medianas y pequeñas. También comercializa productos japoneses de las empresas pequeñas y medianas a nivel internacional. Sogo Sosha empresas manejar porciones sustanciales de las importaciones y exportaciones de Japón.
Ejemplo: Mitsubishi Corporation, el grupo general comercial (sogo shosha) japonés, y ACCIONA, compañía española líder en energías renovables, infraestructuras y agua, han suscrito una alianza estratégica para desarrollar y explotar conjuntamente proyectos de energía renovables y compartir iniciativas de innovación y formación destinadas a liderar el desarrollo de soluciones sostenibles a nivel mundial.
Joint venture:  é un acordó contractual entre dous ou mais partes para dividir, sobre a base pactada, os riscos, os beneficios e as posibles perdas dunha actividade económica especifica e derminada no tempo e no obxecto.
Ejemplo:
Co branding:
tamen denominada alianza de marca , ocorre cando duas ou mais marcas integranse nun mesmo producto, mantendo cada unha a sua propia identidade formando marcas asociadas e percibidas polo publico como marcas relacionadas.
Ejemplo:

No hay comentarios: